www.Skaraik.blogg.se

Följ med på våran resa tillbaka till hockeytvåan. www.skaraik.se

Spelarpresentation nummer 3. Niclas Svedberg #27

Kategori: Allmänt

Då var det dags igen. Jag har fått lite påbackning pga att jag inte har en regelbunden dag då jag kör en spelarpresentation. Jag sade att tisdagar var dagen så jag ska försöka hålla mig till den. Åter till spelarpresentationen.
Idag är det dags för spelaren med den snyggaste frisyren och den som har störst chans till att vara en bra tomte på julafton för det jävla skägget sköjjar man inte bort, låt mig presentera #27, Niclas "Senior" Svedberg. 
Namn: Niclas Svedberg.
 Nummer: # 27
 Position: Högerback
 Moderklubb: Skara IK.
 Favoritmat: Mammas mat
 Vad ser du helst på TV? Californiacation och Sport
 Vem är lagets tomte?  Erlings pöjk (#19)
 Vem är lagets svärmorsdröm? Oscar Amner (#24)
 Civilstatus : Löjligt singel (Mammor skulle tydligen höra av sig)
 
5 snabba med Svedberg
DJ Stokk eller Pipex: Pipex
Lång och slapp eller kort och rapp? Lång och slapp
Hollywoodfruar eller Ensam mamma söker? Ensam mamma söker.
Gunilla Persson eller Maria Montazami? Anna Anka
Mål eller assist: Assist
 
Som alltid faller det ganska självklart att jag skriver några rader om personen i fråga, Niclas. Det är ganska svårt att försöka kritisera #27 för gör man det så får man oftast veta det ganska snabbt. Men om man ska in och peta i detaljer så kan jag tycka att Niclas plats i omklädningsrummet ser förjävlig ut. Ligger saker precis överallt. Han följer helt enkelt inte ordningsreglerna i omklädningsrummet, där det står klart och tydligt, "Inga saker på banken eller golvet" . Känns lite jobbigt att behöva anmärka på det då han snart är 40 fyllda. Ingen ordning, TRÅKIGT.
 
På tisdag kommer nästa spelarpresentation
Ha de / #6
 
 
 
Kommentera inlägget här: