www.Skaraik.blogg.se

Följ med på våran resa tillbaka till hockeytvåan. www.skaraik.se

Ledig lördag

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och kollar Chelsea - Wolverhamton. Håller såklart tummarna för en skräll, men det känns inte så troligt. Väntar på att Filip ska komma och plocka upp mej så vi kan åka ner till Klasson och kolla lite fotboll och hockey. Kanske hinner vi även med någon match på FIFA eller NHL. Arsenal spelar ju också och det vill man absolut inte missa. Tidigare idag var jag nere i Billingehov och kollade på brorsan när han spelade match. Han spelar i Skövdes J20 lag. Dom fick i alla fall stryk med 4-1 så nu blir det ingen mat för han.
Vi är alltså lediga idag. Ifjol hade jag lite svårt för att vara ledig dagen innan match men i år är jag lite mer van vid det och tycker faktiskt att det är ganska skönt. Man får en helt ledig dag med varken hockey eller jobb att tänka på.
I morgon börjar en intensvi matchperiod med matcher i princip varannan dag. Då är det nog viktigare än någonsin att få en helt ledig dag då och då för att få tänka på lite annat. Så tror jag i alla fall och jag det är nog många i laget som håller med mej.
Har egentligen inte så mycket mer att skriva, än att jag hoppas att det blir mycket folk i hallen i morgon när seritvåan kommer på besök! Trots Tomteparader och handbollsmatcher och allt vad det är folk pratar om. Men å andra sidan, går man hellre på tomteparad än att kollar ishockey, ja då vet jag faktiskt inte. Då behöver man nog inte komma ändå!
/ #10

KOMMENTARER:

  • Kenneth säger:
    2011-11-26 | 16:39:16

    Klart jag struntar i Tomten.

    Är ju en hel vecka sedan segern mot Kållered-

    Forza SIK!

Kommentera inlägget här: