www.Skaraik.blogg.se

Följ med på våran resa tillbaka till hockeytvåan. www.skaraik.se

Allt visas inte i statistiken..

Kategori: Allmänt

Snart dags att börja jobba för sista dagen den här veckan, skall bli skönt med helg där första advent väntar och snart går vi redan in i vintertidens vackraste månad December.

Tänkte spinna vidare på statistik och att för förtroende ger självförtroende som i sin tur ger framgång som Gus pratade om häromdagen, men tvärtom och prata om dem som inte har samlat på sig massa pinnar i poängprotokollet. Jag pratar mycket för grabbarna som kommer från juniorlaget, som #14, 19, 6, 21. Killar som jag verkigen tycker kämpat till sig en plats och visat att dem kan om dem vill. Även goalie #30 M.Andersson, såg inte #30 jättemånga gånger förra säsongen men det lilla jag såg då och ser nu så måste jag säga att han har utvecklats väldigt mycket! Även lite mer rutinerade herrar som Svedberg den äldre, V.Andersson, Tdam, A.Larsson och F.Olsson vill jag ge cred.. Även om dem inte öst in poäng... än! Tänk F.Olsson spelat back hela sin karriär, då hade han spelat högre upp än div2!

När vi ändå snackar lite om bebisarna i laget kan jag berätta att det är ett j#!¤a kackel längst ner i omklädningsrummet, där jag tillsammans med de flesta Skaragrabbar sitter. Fick en fråga senast i tisdags av våran materialare hur jag står ut med dem.. Tror även denne materialare får undersöka med vattenpass om inte omklädningsrummet lutar när både jag och #6 sitter längst nere i rummet, måste bli tungt!

Dags för arbete!

/#1

KOMMENTARER:

  • #6 säger:
    2011-12-21 | 19:39:35

    Mycket möjligt att det lutar!:)

Kommentera inlägget här: