www.Skaraik.blogg.se

Följ med på våran resa tillbaka till hockeytvåan. www.skaraik.se

Sista bästa

Kategori: Allmänt

Hade igår ett kanoninlägg (i mitt tycke) där jag jämförde elitserien och div 2. Två helt olika världar men det var det som gjorde det intressant. Tyvärr försvann det någonstans och jag han inte skriva det igen. Ska putsa på det, göra det ännu lite bättre och återkomma med det senast innan jul. Hoppas jag. En annan sak jag tog upp är att jag håller på och planerar en bordshockeyturnering där vi ska kora 2011 års mästare i Skara IK. Patrik seglade igår upp till favorit i försnacket. För min del ska jag försöka träna lite mot brorsan hemma. Inget vidare motstånd men det kan vara skönt att smyga igång lite efter ett lång uppehåll.

Bäcken borta idag, sista matchen för i år. Ska bli kul förstås. Ny hall men det är inget jag gillar jättemycket. Jag gillar när man vet hur det ser ut och man har sin plats. Hur som helst, det är inget stort problem!

Trodde att HBOs Road to the Winter Classic skulle ha kommit idag men har inte hittat det. Ännu. Har inte letat så mycket men jag hoppas att något geni i laget har med sej en dator så vi kan kolla på vägen. Jag tingar bästa platsen i vilket fall!

Det får räcka för idag, håll tummarna för oss ikväll!
/ #87... ne just det, 10 var det ju!

Kommentera inlägget här: